kartySpoločnosť UNITED ASSISTANCE, s.r.o. zabezpečuje cestnú asistenciu, právnu asistenciu a domácu asistenciu. Súbor služieb poskytuje pre našich klientov nadštandardný komfort porovnateľný iba s uzavretím separátnych zmlúv u niekoľkých špecializovaných spoločností.

Viac ...

Možno by ste mali obálku s nepríjemnými správami očakávať aj vy. Stačilo, ak ste v roku 2017 prehliadli značku pri bratislavskom nákupnom centre Bory Mall.

Bratislava, Senec, Sereď, Ružomberok: Pozor na zlodejov katalyzátorov, ich krádeže sa u nás rozmáhajú a zdá sa, že na veku auta nezáleží.

A vraj neboli ani doteraz. I keď to na našich cestách občas vyzerá, akoby časť vodičov absolvovala praktikum výcviku dištančne.

Zvýšený objem biozložiek v nafte znižuje emisie CO2 až o 20 percent okamžite. Zdá sa, že ani to nestačí

Vieme, že spojka patrí medzi spotrebné materiály, na ktoré sa nevzťahuje ani výrobná záruka automobilky. Spojku totiž veľa vodičov ničí aj neúmyselne zlým zaobchádzaním. Ak sa naučíte, čo so spojkou rozhodne nerobiť, môžete auto predávať ako „vylietanú jazdenku“, ktorá nikdy nepotrebovala výmenu spojky.

Celomestská parkovacia politika v Bratislave nebude spustená začiatkom roka 2021, ako sa plánovalo, ale až na jeseň.

Moderné naftové motory sú čistejšie ako staršie benzínové, ale na našich cestách jazdia prevažne staršie naftové vozidlá. Klameme sa navzájom alebo je celá téma príliš komplikovaná a rozsiahla na to, aby sme dospeli k jednoznačným záverom?

Občas sa vyskytujú správy o tom, že v aute musíte mať reflexnú vestu, lebo je súčasťou povinnej výbavy, ale nie je to pravda. Zákon jednoznačne uvádza, za čo ju môžete vymeniť a tiež to, aké musí mať farebné vyhotovenia.

U detí vo veku od 4 do 8 rokov sa môže len pomocou podsedáku znížiť riziko vážneho zranenia o 45%.

V roku 2021 musí pokračovať dostavba D1 s tunelom Višňové. Dokončený by mal byť obchvat Bratislavy D4/R7.

Opäť vám prinášame aktualizovaný prehľad dokumentov, ktoré by mali pri sebe nosiť motoristi. Niektoré sú povinné, iné iba odporúčané, a vždy to presne uvádzame.

Slovenská legislatíva rozlišuje majiteľa vozidla a jeho držiteľa. Majiteľa považuje za prevádzkovateľa, zatiaľ čo držiteľom je v našom kontexte osoba, ktorá ho riadi a používa.